Kedves Vendégeim, olvasóim! 🙂
Kérlek, olvassátok végig!
Niko Luxury Szalon etikett!
A szépségipari szakemberek, mint én is, minden nap emberekkel foglalkozunk. A jó emberi kapcsolatokhoz elengedhetetlen a kölcsönös tisztelet, a bizalom és egymás elfogadása is. Szerencsére legtöbbünk az általános illemszabályokkal tisztában van. Ennek ellenére sajnos sokszor szembesülünk vele, hogy nem minden Vendég tartja tiszteletben az időnket, egészségünket, megélhetésünket, munkakörülményeinket, ezért született meg ez az írás.
Az etikett szó jelentése: Udvariassági szabályok összessége a társadalmi érintkezésben.
Lássuk hát, mik azok a szabályok, amik betartásánál nagyon hálásak leszünk Neked:
1. – Időpont egyeztetése
Bejelentkezéseidet online foglaló rendszerünkön keresztül könnyedén pár kattintással elérhető. Ritkábban telefonon vagy üzenet formájában is (sms, messenger, instagram..) szoktatok foglalni. Munka közben a telefont nem tudom felvenni, nem tudok azonnal válaszolni az üzenetekre, de amint szabad vagyok, keresni foglak legyetek türelmesek! Viszont mivel többnyire reggeltől estig dolgozom, előfordul hogy csak másnap tudok reagálni a hívásokra, üzenetekre, ezért is van online foglaló rendszer hogy könnyű és elérhető legyen számotokra a foglalás.
2. – Érkezés időben
Kérlek, mindig érkezz pontosan! ( 10 perccel korábban, mint a tényleges időpontod.)
Ugyanis az új vendégek beleegyező nyilatkozatot töltenek ki és konzultálunk is. Ha tusolni szeretnél , vagy inni egy pohár frissítőt, az ne menjen a kezelés rovására. Késés esetén mindig telefonálj, értesíts! Ha mégis késel, azt az időt a te kezelési idődből kell levenni, nem játszhatunk a következő vendég idejével. Az is előfordulhat, hogy hamarabb érkezel 15-20 perccel és nem tudlak beengedni, mert a kezelőben vagyok a vendéggel és nem zavarom meg a masszázst kiszaladgálással (zárjuk az ajtót) , kérlek ilyenkor legyél megértő!
3. – Időpont lemondása
Sajnos sokszor előfordult már, hogy lemondás nélkül nem jön el valaki, vagy aznap mondja le, amikor jönnie kéne. Ez borzaszóan kellemetlen, mert ilyen hirtelen már nem tudom az üres időpontot betölteni. Minden lemondott, nem igénybe vett időpont nekem bevételkiesés, miattad más vendégről mondok le. Természetesen bármikor bárkivel előfordulhat, hogy közbejön valami, nem tud eljönni a foglalt időpontra. Ilyenkor kérlek, minimum 24 órával előtte jelezd, hogy nem tudsz jönni. Vannak várólistás vendégek is, ha időben jelzel, gyorsan be tudok tenni valakit helyetted. Ha nem jelzel és nem jelensz meg, ’pótdíjat’ számolok fel. A pótdíj a kezelés napján való lemondás esetén a bejelentett szolgáltatás 100%-át jelenti, lemondás nélkül is az elmaradt kezelés árának 100%-át számolom fel!!!
+ha 60 vagy 90 perces opciót foglalsz, de lekésed az időpontod felét , akkor is a lefoglalt időintervallumod 100%-át fogom kiszámlázni. Kérlek légy korrekt!
Természetesen ha valaki betegség miatt, baleset egyéb…speciális helyzet miatt mond le időpontot, rá nem vonatkozik a pótdíj. Amennyiben valaki kétszer egymás után, lemondás nélkül nem jelenik meg, nem tudok újabb időpontot adni!
4. – Betegség esetén halasszunk!
Nincs annál zavaróbb, mikor valaki tüsszögve, náthásan, köhögve érkezik. Ha betegnek érzed magad vagy bármilyen vírusos eredetű elváltozás van a bőrödön –pl. herpesz-, egyeztessünk új időpontot! Én is ügyelek arra, hogy Te ne kapj el semmit a szalonban, Te se veszélyeztesd magad, engem vagy a többi Vendég egészségét!
5. – Gyermekek
Amennyiben nem tudod megoldani, hogy vigyázzanak gyermekedre, és magaddal kell hoznod őt is, kérlek, először egyeztess velem! Ha többen jöttök, gondoskodj előre gyermeke(i)d szórakoztatásáról! A szalonban drága és veszélyes munkaeszközök is vannak, nem szerencsés, ha a gyerek ezek valamelyikével szeretné lefoglalni magát.
6. – Telefonálás
Vannak olyan szolgáltatások, amik közben nyugodtan telefonálhatsz, vannak, amik közben viszont nagyon zavaró. Legjobb, ha a szalonban néma üzemmódra állítod a telefont, és csak a sürgős hívásokat fogadod. Neked is jobb, ha a relax idő alatt semmi másra nem kell koncentrálnod, csak arra, milyen jó végre magaddal törődni kicsit.
7. – Bérletek, ajándékkártyák
Sokan kaptatok idén karácsonyra ajándékkártyát vagy bérletet, aminek nagyon örülök. Ezzel párhuzamosan megszaporodtak a ” bocsi elfelejtettem” telefonhívások. A foglaláskor kapsz egy visszaigazoló emailt, majd 24 órával a kezelés előtt egy emlékeztető emailt. Manapság mindnyájan okos telefonnal rendelkezünk amiben van naptár, így számomra elfogadhatatlan az elfelejtettem opció. Ha mégis úgy gondolod kijátszod ezt a kártyát úgy rád is érvényes a 3. pont, vagyis a szolgáltatás díjának 100%-os felszámolása ( elbuktad az alkalmadat) bérlet esetén pedig levonásra kerül az elmulasztott alkalom.
8. – Rend & Tisztaság
Kérek mindenkit aki belép a szalonba, a saras kis cipőjét legyen kedves a lábtörlőbe törölni, ha várni kell foglaljon helyet, talál olvasnivalót és legyen kedves csendben, nyugodtan várakozni! Ha a szalonban kívánod elfogyasztani a szendvicsedet, igyekezz a legkevesebb morzsa leszórásával tenni azt. Egésznap dolgozunk, nincs időnk közben takarítani és más is szeretne tisztaságba érkezni! A mosdót is hagyd tisztán magad után!
Tusolás esetén kérlek ne okozz árvizet! 🙂
9. – Rongálás
Sajnos az utóbbi időben felszaporodtak a véletlenszerű rongálások.
( virág leverés, wc csésze letörés, kaspó összetörés és ami a legszomorúbb a munkaeszközöm, az ágyam is!)
Ha rongálás történik, igenis meg kell térítened a kárt!! Nem azért dolgozunk naphosszat, hogy pótoljuk amit te tönkreteszel! Neked lehet semmiség, nekünk érték! Előfordul bárkivel, de légy korrekt, valld be és minden mehet tovább..
Ezek teljesen evidens, maguktól értetődő kérések, melyeket jó esetben senkinek sem kell elmagyarázi. Ezek olyan alapszabályok a mindennapi életünkben, melyet már gyermekkorunkban megtanultunk és sikerült elsajátítanunk. Ha ezeket a szabályokat betartod, szuper Vendég vagy!
Tiszteljük, becsüljük meg egymást!
Új hozzászólás